قیمت و هزینه کاشت ریش و سبیل , “هزینه کاشت ریش” , “هزینه کاشت سبیل”

قیمت و هزینه کاشت ریش و سبیل , “هزینه کاشت ریش” , “هزینه کاشت سبیل”

کاشت ریش و سبیل

این مقاله برای آن دسته از عزیزانی که دچار مشکل کچلی و طاسی در ناحیه ریش و سبیل شده اند  ، بسیار مناسب میباشد و همچنین در این مقاله در مورد نحوه کاشت ریش و سبیل و روش های کاشت ریش و سبیل توضیحات کاملی ارائه شده است.

رشد موی صورت ، یا عدم وجود آن، و لکه دار شدن ممکن است نتیجه زخم یا ژنتیک باشد.
اگر موهای کم پشت ، لکه دار یا هر جای زخمی روی صورت دارید، کاشت ریش که به عنوان کاشت موی صورت نیز شناخته می شود، ممکن است راه حلی برای شما باشد.
کاشت ریش و سبیل طی سال گذشته در سراسر جهان افزایش قابل توجهی داشته است .
طبق گزارش انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو، (ISHRS) در ژوئن ۲۰۲۰ اعلام کرد که ریش و سبیل همچنان مناطق محبوب برای کاشت مو هستند.
کاشت ریش، سبیل، ابرو روش‌های تخصصی هستند که نتایج آن به شدت به مهارت جراح بستگی دارد.
یک مطالعه اخیر نشان داد که ۴۵ درصد از مردان از ریش و خط ریش ناراضی بوده اند.
برای بسیاری از فرهنگ ها، موهای صورت نشانه پرستیژ و مردانگی است. توانایی رشد یک ریش پر و متراکم، ته ریش های طرح دار یا سبیل های معمولی به آنها امکان می دهد تا ظاهر خود را تغییر دهند.

کاشت ریش

سالهاست مشکلات کم پشتی موها در ریش و سبیل مردان باعث از بین رفتن اعتماد بنفس و جذابیت آنها شده کما اینکه در بسیاری از جوامع داشتن ته ریش و ریش پرپشت نشانه ی جذابیت است و چهره ای دلنشین تر به جوانان میدهد.

کاشت سبیل

هزینه کاشت ریش و سبیل

هزینه کاشت ریش و سبیل

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رواج پیدا کردن خدمات زیبایی در جوامع مشکلات ریزش و کم پشتی موهای ریش و سبیل در مردان راحل کرده است.
حتی اگر جای لک یا سوختگی یا بخیه یا هرگونه مشکلی در پوست ناحیه ی صورت خود دارید با کاشت ریش میتوانید بطور طبیعی و بدون خونریزی یا جراحی این مشکل را برطرف کنید.

کاشت ریش و سبیل چگونه انجام میشود

مهم ترین مسئله در پیوند ریش و سبیل روش برداشت گرافت های مو میباشد.
در ابتدا پس از تعیین روش کاشت درخواستی و انتظارات متقاضی از کاشت ریش و سبیل منطقه ای که کاندیدای برداشت مو میباشد تعیین میشود و تایید میشود که آیا شما بانک موی مناسبی برای پیوند دارید یا خیر؟
پس از برداشت مو ها از بانک موی فرد فولیکول های برداشتی که برای ریش و سبیل شامل ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ در هر جلسه میباشد به منطقه طراحی شده پیوند زده میشود
پس از طی دوران نقاهت و مراقبت های الزامی پس از پیوند بعد از مدت کوتاهی شاهد نتیجه فوق العاده و بازگشت اعتماد بنفس و جذابیت در چهره مردانه خود میشوید.

روش های کاشت ریش و سبیل

روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که هرکدام از آنها مزایا و معایب خو را دارند که در ادامه به آنها میپردازیم :

کاشت ریش و سبیل با روش fue :

تکنیک پیوند ریش و سبیل fue یکی از روش های قدیمی و محبوب میباشد . در این روش کاشت از چاقوی جراحی برای برداشت فولیکول های مو استفاده نشود در نتیجه از خونریزی زیاد و درد زیاد حین عمل خبری نیست.
فولیکول های مو توسط دستگاه و یک به یک برداشت میشوند و به منطقه مورد نظر پیوند زده میشود . در این روش جای زخم زیاد دیده نمیشود پس سرعت بهبودی در این روش هم بالاست.

کاشت ریش و سبیل با روش FUT :

روش FUT هم از روش های کاشت ریش و سییل محبوب میباشد که نسبت به روش fue مزایایی دارد از جمله اینکه در این روش پس از انتخاب منطقه برداشت مو ها، فولیکول های مو بصورت تک به تک جدا نمیشوند بلکه با یه برش خطی تقریبا به طول ۳۰ سانتی متر قسمتی از پوست سر همراه گرافت های مو برداشت میشوند که این خود باعث برداشت حجم بالایی از مو نسبت به روش قبلی میباشد همچنین سرعت عمل در این تکنیک بالا میباشد که باعث میشود که گرافت های برداشت شده سریعتر پیوند زده بشوند دراین صورت کیفیت بالاتری برخوردار میشوند و در فرایند رشد تاثیر گذار است.
روند بهبودی در این روش کندتر میباشد و جای اسکار هم به وضوح دیده میشود.

کاشت ریش و سبیل با روش sut :

این تکنیک یکی از جدیدترین و بهترین روشهای پیوند ریش و سبیل میباشد . در این روش با استفاده از دستگاه پانچ فولیکول های مو توسط دستگاه بدون درد خونریزی با سرعت بالا برداشت میشوند و سپس پیوند زده میشوند. در این روش حجم موی پیوند زده شده در هر جلسه بالا میباشد که این خود یکی از دلایل محبوبیت این روش میباشد.

کاشت ریش و سبیل با روش میکروگرافت :

هزینه کاشت ریش و سبیل

هزینه کاشت ریش و سبیل

به جرات میتوان گفت جدید ترین و بی نقص ترین روش است که تمامی عیوب روش های قبلی را برطرف کرده و نتیجه ایی عالی و بدن نقص ارائه میدهد. در این روش که به روش میکرو انجام میشود و ظرافت بالایی در برداشت برخوردار است کمترین خونریزی ،کمترین درد ،کمترین جای زخم با بالاترین حجم موی برداشتی مواجه هستید.

نکات مهم در مورد قیمت کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش یکی از عمل های غیر تهاجمی بسیار حساس در صورت میباشد که بدست آمدن نتیجه دلخواه و مطلوب در گرو انتخاب پزشک ماهر و با تجربه میباشد . طراحی خط ریش و سبیل مناسب آناتومی چهره متقاضی ،مهارت در پیدا کردن خواب رشد مو های صورت از موارد قابل توجه پس از تصمیم به پیوند میباشد.
یکی دیگر از مسائل مهم که به تصمیم شما به کاشت سبیل مربوط میباشد قیمت کاشت ریش و سبیل است که به مسائل مختلفی ارتباط دارد و در تعیین هزینه کاشت ریش و سبیل دخیل هستند.
مسایل مهمی همچون انتخاب کلینیک زیبایی که خود دربرگیرنده عوامل زیادی است از جمله منطقه جغرافیایی آن ،شهر یا شهرستان ، خدمات کلینیک و…
پس انتخاب کلینیک مناسب این اطمینان را به شما میدهد که قطعا از نتیجه خدمات زیبایی خود راضی خواهید بود.

هزینه کاشت ریش

روش انتخابی و حجم موی برداشت در تعیین قیمت کاشت ریش و سبیل تاثیر مستقیم دارد بطوری که هرچقدر تعداد گرافت های بیشتری برای پیوند لازم باشد به طبع قیمت عمل هم بیشتر میشود . قیمت پیوند در کلینیک های مختلف متفاوت است اما تقریبا چیزی بین ۴ الی ۸ میلیون تومان میباشد.

هزینه کاشت سبیل

هزینه کاشت سبیل هم مانند هزینه کاشت سبیل به تعداد موهای برداشت شده ، روش کاست مو در صورت ، سن بیمار و در صورت وجود بیماری مراجعه کننده که معمولا بین ۴ تا ۸ میلیون میتواند متغییر باشد.

کافیست با تعیین وقت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب کلینیک کاشت مو پیله به تمامی سوالات و مبهمات ذهنی خود راجب کاشت مو و خدمات زیبایی مورد نظر خود گفت و گو کنید و از تعرفه های جدید و بروز خدمات زیبایی بطور دقیق آگاهی کسب کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما