زاویه دار کردن فک و صورت , “زاویه سازی فک و صورت”

زاویه دار کردن فک و صورت , “زاویه سازی فک و صورت”

زاویه دار کردن فک و صورت

چهره زاویه دار طرفداران زیادی دارد و یکی از خوشایندترین اشکال چهره به شمار می رود. بسیاری از افراد از مربعی و یا پهن بودن تک و چانه خود حس خوبی ندارند. اگر دنبال چهره ای خوش فرم تر،زنانه تر،جذاب تر،هستید و میخواهید صورتتان اجزای متناسب و هماهنگی با هم داشته باشد، جراحی زاویه دار کردن فک و صورت گزینه خوبی برای شماست.

همان گونه که پر واضح است،شکل و اندازه اسکلت چهره و بافت نرم آن از ویژگی های اساسی پروفایل صورت فرد است. گونه، بینی و چانه مثلث طلایی را وسط چهره تشکیل میدهند. حال ویژگی های صورت را میتوان به شکل قابل توجهی با کمک زاویه سازی صورت از طریق تقویت قسمت های دارای کمبود و یا کاهش نواحی بیش از حد برجسته اصلاح کرد.

چه افرادی مناسب عمل زاویه سازی صورت اند؟

زاویه سازی فک و صورت

زاویه سازی فک و صورت

  • کسانی که فک آنها مربعی شکل است.
  • افرادی که فک عریض دارند.
  • آن دسته افرادی که فک آنها زاویه دار نیست.
  • افرادی که چانه شان دایره ای شکل یا نامتناسب است.
  • آن هایی که فک آنها زیادی مردانه است.
  • افرادی که گونه های فربه دارند.
  • کسایی که گونه ها یشان لاغر است.
  • افرادی که میخواهند از سایش غیرارادی دندان های خود به روی هم بکاهند.

 

انواع روش های زاویه دار کردن فک و صورت

  • لیپوساکشن :

افرادی که دارای غبغب و از این دست مشکلات هستند گزینه مناسبی برای روش لیپوپلاستی می باشند.همچنین لیپوساکشن برای تیز کردن زیر آرواره و کاهش فک نیز موثرند. این روش برای افرادی که آمادگی لازم را برای انجام لیفت ندارند ولی میخواهند فرم ناحیه زیر آرواره را اصلاح کنند بسیار مناسب است. این عمل با برداشتن چربی های ناخواسته از زیر آرواره همراه با پروتز چانه یا بدون ان انجام میگیرد.

  • تزریق چربی :

بخش زیادی از فرایند پیری از دست دادن حجم به خصوص در بخش میانی صورت است. این روش میتواند تغییر بسیار خوبی را در فک به همراه داشته باشد و موجب متناسب شدن فک که با دیگر اعضای چهره شود. چربی از بدن خود فرد (معمولا از طریق شکاف کوچکی در ناف) برداشته میشود و در نواحی از فک که با گذشت زمان چربی خود را از دست داده اند تزریق میشود. معمولا این عمل بدون بیهوشی و سرپایی صورت میگیرد و امکان دارد بعد از انجام فرد دچار تورم کمی شود که طبیعی ست و از بین میرود. در ضمن اصلاحات دایمی در فرم صورت ایجاد میشود و همچنین این عمل تزریق چربی با عنوان انتقال چربی هم شناخته میشود.

  • پروتز های صورت:

انواع پروتزهای صورت مانند گونه،چانه و… میتوانند چهره را زیباتر، متناسب تر و زاویه دار تر نشان دهد.

  • بزرگ و برجسته کردن گونه :

گونه های فرد امکان دارد طی گذر عمر صاف شوند و برجستگی خود را از دست دهند این حالت میتواند صورتی کشیده و ظاهری پیر برای افراد ایجاد کند. گونه های برجسته و به اصلاح تو پر ظاهر را سالم تر و جوان تر نشان می دهند.حال با استفاده از پر کننده های مثله رستیلن و جوودرم و همینطور چربی های بدن خود فرد و در صورت لزوم دیگر مواد مورد استفاده پروتز،گونه ها، و نواحی اطراف آن را بزرگ و برجسته میکند.

ابتدا پزشک جهت زاویه دار کردن فک شما،آناتومی صورتتان را بررسی کرده و ارتباط آن با شکل و اندازه فک مشخص میکند. پزشک از بوتاکس برای کاهش اندازه عضلات بزرگ فک استفاده میکند. او دارو را به عضلات چندین ناحیه تزریق میکند و باعث میشود ساختار بزرگ چانه به صورت موقت کوچک شود و فکی ظریف تر و زنانه تر را به ارمغان میاورد. این روش،روشی سریع، بدون درد است و نیازی به دوره بهبودی و بیهوشی حین انجام عمل نیست.

  • زاویه سازی صورت با نخ :

    زاویه سازی فک و صورت

    زاویه سازی فک و صورت

به کمک نخ های قابل جذب پولیدیوکسانون (PDO) میتوان موجب کشیدن پوست شد و ظاهر طبیعی پوست را به خود بازگرداند. نخ های (PDO) در لایه های چربی یا در سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی (SMAS) در زیر پوست قرار می‌گیرند. با استفاده از کانول نخ ها در محل خود قرار میگیرند تا کبودی را کاهش دهند.

  • کوچک کردن فک :

روشی که به منظور برداشتن بافت اضافه و زاویه دار کردن فک برای به وجود آوردن خطوط زیبا و خوشایند چهره فرد طراحی شده است این روش باعث میشود فک های بد فرم نامتقارن و نامتناسب اصلاح شوند و هم به صورت تکی و هم همراه با سایر روش های ترمیمی انجام میشود.

  • تزریق ژل :

در کل تزریق ژل چانه را تیزتر نشان می دهد. همان اندازه که چانه بخش کوچکی از چهره شما را تشکیل می دهد، ۸ قسمت دارد که میتواند بلندتر و برجسته تر شود. برای معین کردن قسمت هایی از چانه که احتیاج به بهبود دارند مشاوره صورت میگیرد. همچنین با ژل میتوان با تزریق ژل هیالورونیک اسید، شکل گونه ها را تغییر داد و زیبایی به نیم رخ و تمام رخ چهره بخشید.

مراقبت های بعد از انجام زاویه سازی فک

  • از مواد و لوازم آرایشی در روز تزریق استفاده نکنید.
  • پرهیز از انجام فعالیت و ورزش های سنگین تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق
  • به مدت یک هفته از استخر سونا و چشمه آب گرم استفاده نکنید.
  • تا ۷ روز بعد از تزریق یوگا انجام ندهید.
  • زمان مناسب استحمام را از پزشک خود بپرسید.
  • هنگام خواب به صورت طاق باز بخوابید.
  • از ماساژ دادن صورت تا یک هفته بعد از زاویه سازی پرهیز کنید.

کلینیک پیله

کلینیک پیله یکی از بهترین مراکز برای انجام کلیه خدمات زیبایی از جمله جوانسازی پوست ، میکرونیدلینگ صورت ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، هیدرودرم و سایر خدمات زیبایی میباشد که همیشه بهترین نتایج و کمترین قیمت هدف این مجموعه بوده است.

بدلیل اینکه پیله از معتبرترین کلینیک های زیبایی در ایران و تهران بوده است ، مطمعنا یکی از مراکز و کلینیک های قابل اعتماد برای انجام کلیه خدمات زیبایی بوده است ، چرا که این کلینیک مستقیما زیر نظر وزارت بهداشت برای رقم خوردن بهترین نتیجه و همچنین زیر نظر صنف مراکز زیبایی ، برای ارائه خدمات با کمترین قیمت زاویه سازی فک و صورت و در صورت امکان بصورت قسطی.

قیمت زاویه سازی فک و صورت

کلینیک پیله همیشه هدف خود را دادن بهترین خدمات به تمامی هموطنان خود بوده ، از همین رو سعی کرده بهترین قیمت زاویه سازی فک و صورت در بین تمام کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو که معمولا این کلینیک ها مجری کلیه این خدمات بوده است ارائه دهد. همچنین برای محقق کردن این رویا در شرایط خاص و مساعد ، زاویه سازی فک و صورت قسطی را به لیست خدمات اضافه کرده است.

اما مواردی در هزینه زاویه سازی فک و صورت مشارکت دارند که معمولا از مهمترین عوامل تاثیرگذار میتوان به سن ، جنسیت ، بیماری های زمینه ای ، میزان نیاز هر فرد به زاویه دهی اشاره کرد.
اما بهتر است که برای اطمینان خاطر شما عزیزان بهتر است با کارشناسان کلینیک پیله در تماس باشید تا شما را بیشتر راهنمایی نمایند و در صورت امکان در زاویه سازی فک و صورت قسطی بیشتر توضیح داده شود.

مردم چه می پرسند؟

خیر،زیرا در ابتدا از کرم بی حسی کننده یا بیهوشی موضعی استفاده میکنند  تا بیمار دردی احساس نکند.این کار 45 دقیقه قبل از تزریق صورت انجام می شود.

به طور کلی هزینه برای انجام زاویه دار کردن صورت بر اساس دستمزد و سابقه پزشک،روش انتخابی و نوع زاویه دار کردن صورت،تجهیزات،کلینیک،هزینه بیهوشی،هزینه داروها،هزینه پروتز و..تعیین میشود.

طول نتایج درمان در هر فرد متفاوت است ماندگاری این نوع درمان در اکثر افراد ۶ ماه  و برخی مواقع تا ۱ سال است. خوبی درمان‌های تزریقی این است که به محض این‌که تاثیرات ناشی از تزریق از بین می‌روند می‌توان آن را دوباره تکرار کرد.

در واقع هیچ دوره بهبودی و دوره نقاهتی وجود ندارد.حتی شما می‌توانید پس ازانجام آن تا خانه رانندگی کنید. فقط نیاز به رعایت تجویز های دکتر از سمت شما است..

مطالب مرتبط

درمان گودی و سیاهی چشم

درمان گودی و سیاهی چشم

سیاهی دور چشم میتواند به علت بیماری های گوناگونی به وجود بیاید مانند کم کاری تیروئید که باعث خشک شدن وضخیم شدن پوست میشود.

زیبایی بینی بدون جراحی

زیبایی بینی بدون جراحی

عمل زیبایی بینی انتخابی بسیار خوب و مقرون به صرفه ای برای افرادی است که میخواهند بینی زیباتری داشته باشند بدون این که جراحی داشته باشند.

تماس با ما