کاشت مو قسطی , “نرخ کاشت مو اقساطی سال ۱۴۰۲”

کاشت مو قسطی , “نرخ کاشت مو اقساطی سال ۱۴۰۲”

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۰۷۱۹۹۰۱ تماس بگیرید
یا دکمه زیر را بزنید تا به بخش فرم مشاوره رایگان هدایت شوید.



سوالات متداول

  1. آیا کاشت مو قسطی بدون چک ضمانت انجام میشود ؟

    خیر کاشت مو حتما باید با چک و ضمانت صورت گیرد.

  2. آیا قسطی شدن کاشت مو در هزینه نهایی موثر خواهد بود ؟

    خیر ، هیچ گونه سود و مبلغی روی هزینه نهایی کاشت اضافه نخواهد شد.

  3. با چه نوع چک کاشت مو اقساطی انجام میشود ؟

    حتما با چک صیادی صورت میگیرد.

  4. آیا کاشت اقساطی در کیفیت کاشت مو تاثیر گذار است ؟

    خیر ، پرداخت هزینه کاشت مو به صورت اقساط هیچ گونه تاثیری در کیفیت نخواهد داشت.

  5. هزینه اولیه برای انجام کاشت مو اقساطی چقدر است ؟

    اولین قسطی در واقع نصف هزینه کلی کاشت مو میباشد.

  6. حداکثر تعداد قسط ها چند تا میباشد ؟

    حداکثر ۵ قسط میباشد

  7. در صورت قسطی بندی و تحویل چک به کلینیک ، اگر زیبا جو توانایی پرداخت یکجا هزینه را داشته باشد ، میتواند چک ها را پس بگیرد ؟

    بله ، مطمئنا به صاحب چک و با ارائه مدارک برگشت داده خواهد شد.

  8. آیا برای کاشت مو قسطی هر روشی که زیبا جو تمایل داشته باشد انجام میگیرد ؟

    بله ، اما بهتر است درباره این مورد با پزشک مشورت و بهترین روش انتخاب شود.

 

شرایط و ضوابط :

پرداخت نیمی از مبلغ کل کاشت مو

دریافت چک صیادی

قسط بندی به ازای هر ماه از قسط کاشت مو

کاشت مو اقسطی

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد چه آقایان و چه خانم ها آن را تجربه می کنند. ریزش دلایل مختلفی از جمله استرس زیاد، نداشتن تغذیه درست و غیره دارد که تنها درمان قطعی برای این ریزش موها کاشت موی طبیعی می باشد. برخی افراد به دلیل ناتوانی در پرداخت کاشت مو از انجام این کار اجتناب می کنند. اما مجموعه کلینیک های پیله این شرایط را برای شما زیبا جویان عزیز فراهم کرده تا با پرداخت هزینه کاشت مو به صورت اقساطی به ظاهر دلخواه خود برسید. در این مقاله به تمامی موارد کاشت موی اقساطی در مجموعه پیله می پردازیم. با ما همراه باشید.

آیا قیمت کاشت موی اقساطی با نقدی متفاوت است؟

برای افراد متقاضی که توان پرداخت به صورت یکجا و نقدی را ندارند، در مجموعه پیله می توانند به صورت اقساطی نیز پرداخت کنند. به دین صورت که می توانند از خدمات عالی ما با کمترین فشار مالی بهره مند شوند.

شرایط کاشت موی قسطی چگونه است؟

کاشت مو قسطی

کاشت مو اقساطی

شرایط پرداخت در کلینیک کاشت مو که به صورت اقساط کار می کنند به این صورت است که در ابتدا نیمی از مبلغ پرداخت می شود و مابقی طی ۲ الی ۳ ماه و یا شرایط قسط بندی به شیوه های دیگر پرداخت میشود.

روش های کاشت موی اقساطی:

تمامی روش های کاشت مو برای افرادی که به صورت اقساط پرداخت می کنند وجود دارد که کاشت مو به طور کلی به ۲ روش بدون جراحی و با جراحی انجام میگیرد.

کاشت مو با استفاده از روش جراحی:

کاشت مو به روش FUT : کاشت موی FUT به این صورت انجام می شود که از بانک موی متقاضی، که پشت سر وی از فاصله گوش تا گوش می باشد، یک نوار فولیکولی برداشته می شود. و سپس در زیر میکروسکوپ قرار داده می شود و فولیکول هارا جداسازی می کنند و کاشت انجام می شود. این روش نسبت به سایر روش ها دوران نقاهت طولانی تری دارد.

کاشت مو با استفاده از روش غیر جراحی:

کاشت مو به روش FIT : کاشت موی FIT به این صورت می باشد که فولیکول های مو به صورت تکی و دانه ای از بانک موی فرد که شامل بخش پشت سر و اطراف گوش می باشد برداشته می شوند و در سطح طاس سر کاشته می شوند. این روش کاملا غیرتهاجمی بوده و هیچگونه بخیه و جراحی ندارد و دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارد.

توجه فرمایید که روش های کاشت موی SUT, Micro FIT و… روش های پیشرفته تر هستند که برپایه همین کاشت موی FIT می باشند. و کاشت مو با این روش ها نیز در مجموعه پیله انجام می شود.

کاشت مو به روش BHT : کاشت موی BHT همانند کاشت موی FIT می باشد با این تفاوت که فولیکول ها از مثلثی زیر چانه زیباجو (ریش زیر چانه) برداشته می شوند. این روش مناسب افرادی می باشد که بانک موی ضعیفی دارند. این روش نیز کاملا غیر تهاجمی بوده و دوران نقاهت کوتاه مدتی دارد.

آیا انجام کاشت مو با روش پرداخت قسطی از کیفیت کاشت می کاهد؟

خیر، پرداخت هزینه ی کاشت مو قسطی هیچ تاثیری بر کیفیت کاشت شما ندارد.  داشتن شرایط پرداخت اقساطی تنها برای رفاه عزیزانی گذاشته شده است که امکان پرداخت اقساط را ندارند. و شما می توانید از بهترین روش کاشت مو برای پیوند موهایتان استفاده کنید. و هزینه را به صورت قسطی پرداخت نمایید.

استعلام قیمت کاشت مو اقساطی از انجمن صنفی

کاشت مو قسطی

کاشت مو اقساطی

مراجعه کنندگان و زیبا جویان گرامی که قصد کاشت مو قسطی با روش های مختلف را دارند ، برای اخذ قیمت کاشت مو ، و نحوه شرایطی کردن میتوانند با تماس با شماره های انجمن صنفی کیلینیک های زیبایی یا مراجعه حضوری برای جلوگیری از کلاهبرداری های برخی از مراکز و کلینیک های کاشت مو و زیبایی از عمل کاشت موی خود اطمینان حاصل فرمایید.

آیا شرایط اقساط در کیفیت کاشت مو تاثیر دارد ؟

برخی از مراجعه کنندگان و زیبا جویانی که قصد انجام عمل کاشت مو قسطی را دارند ، از کارشناسان ما سوال مینمایند که آیا شرایط قسطی در کیفیت کاشت مو موثر است و ممکن است کیفیت کاشت پایین بیاید ؟

لازم به ذکر است که بگوییم ، نه تنها شرایط اقساطی در کیفیت کاشت مو تاثیر گذار نیست ، بلکه سعی میشود کاشت بهتری برای زیباجو انجام شود ،
چون ممکن است همین شرایط باعث شود ، مراجعه کننده بیشتری برای کلینیک فراهم آورد ، و همین امر باعث تبلیغ بیشتری برای کلینیک میشود.

در کلینیک پیله بجز کاشت مو قسطی ، کاشت ابرو قسطی نیز انجام میشود ، که برای پرداخت هزینه باید برای هر کدام را خدمات بصورت جداگانه چک صیادی بعنوان هزینه یا ضمانت گذاشته شود.

ویدئو از کاشت مو قسطی و در یک جلسه در کلینیک پیله


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما