سانترال لب , “هزینه لیفت سانترال لب” | عمل سانترال لب

سانترال لب , “هزینه لیفت سانترال لب” | عمل سانترال لب

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب یکی از خدمات زیبایی ست که با زیباسازی لب ها باعث می شود تا فرد لب های برجسته خوش حالت و لبخندی دلنشین تر داشته باشد.

روند این جراحی به این صورت است که فرم طبیعی لب ها را با کمک برش هایی بر روی صورت که در کناره های لب ها و خط بینی به اصطلاح قاعده بینی است دچار تغییراتی میکنند و زیبایی را به صورت فرد می بخشند.

لیفت سانترال لب، لب ها را به سمت بالا می‌کشد. که معمولا هم لب بالایی را به بالا می کشد.

همچنین اگر بخواهیم به سایر جراحی های زیبایی اشاره نماییم ، میتوان به عمل ابدومینوپلاستی (جراحی شکم) اشاره کرد.

چه کسانی مناسب انجام سانترال لب هستند؟

  • افرادی که بین ۲۰ الی ۸۰ سالگی هستند و از وضعیت قرار گیری و فرم لب بالایشان نسبت به بینی خود رضایت ندارند.
  • افرادی که لب های تخت و نازکی دارند.
  • کسانی که موقع لبخند زدن دندان هایشان دیده نمیشود.
  • افرادی که فاصله بینی تا لب بالایی شان از ۵/۱ سانتی متر بیشتر است.

چه کسانی مناسب انجام سانترال لب نیستند؟

افرادی که دچار یک تاول تبخالی فعال هستند. افرادی که از دارو کننده رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارمازین استفاده میکنند و در خطر خونریزی و کبودی قرار دارند.

انواع جراحی لیفت یا سانترال لب

  • جراحی قاعده بینی
  • جراحی حاشیه لب بالا
  • لیفت گوشه لب

چگونگی لیفت سانترال لب بالا

این لیفت در کلینیک پزشک بدون نیاز به بیهوشی و با تزریق بی حسی موضعی به بافت لب و محدوده بینی انجام میگردد و دارای دو نوع است:

نوع اول جراحی سانترال لب:

در این روش جراح با توجه به حالت لب ها و لبخندتان الگویی در قاعده بینی شما طراحی میکند. که به آن شاخ گاوی می گویند جراح میخواهد با برداشتن قسمتی از بافت و پوست زیر بینی مقداری از لب را به سمت بالا بکشد. بعد از اندازه گیری دقیق و طراحی الگویی که مناسب چهره شماست تزریق بی حسی کار جراحی را آغاز میکند. بعد از ضد عفونی کردن محل با بتادین ، پزشک زیر بینی برش ریزی ایجاد کرده و سپس نواری باریک از مقداری پوست و بافت زیرین که طبق الگوی خاصی کشیده است از قاعده بینی برمی دارد و شکاف ایجاد شده را بخیه میزند. اصطلاحا این جراحی لیفت لب ایتالیایی گفته میشود.

این نوع لیفت بیشتر مناسب افرادی است که فاصله بین بینی و لب بالایشان زیاد بوده و هنگام لبخند زدن دندان هایشان دیده نمیشود. با کشیدن حداقل ۳ میلی متر از لب به سمت بالا و با برداشتن بافت زیرین بین مشکل بیمار به طور کامل رفع میشود.

نوع دوم جراحی  لب:

در این شیوه از جراحی ، فاصله بینی تا لب بالایی فرد اندازه و متناسب است اما به علت باریک و نازک بودن لب بالایی ، فرد جهت برجسته سازی لب ، حالت دهی به آن به جراح مراجعه میکند. در این روش نیازی به برداشتن بخشی از قاعده بینی نیست. و تنها پوست اضافی در قسمت بالایی لب برداشته مس شود و در نهایت لب بالایی به سمت بالا کشیده مس شود و کوتاه تر میشود تا کمی برجسته تر به نظر آید. ضمنا میتوان با توجه به درخواست بیمار هر دو جراحی نوع اول و دوم را همزمان باهم اجرا کرد.

چگونگی لیفت گوشه لب:

این جراحی برای افرادی انجام می‌گیرد که لبهایشان به علت افتادگی و شل شدن پوست دارای یک حالت اخم دائمی است و گوشه های لب هایشان به سمت پایین کشیده شده است. روند لیفت گوشه لب به این صورت است که ابتدا یک برش مثلثی کوچک از پوست گوشه دهان به منظور بالا بردن افتادگی لب ها برداشته میشود و ترمیم انجام میگیرد و در نهایت بخیه قابل جذب زده میشود.

این جراحی برای افراد مسن که تمایل دارند حالت لبخندشان به حالت سابق برگردد بسیار مناسب است.

کارهای دیگری از جمله تزریق ژل به لب و تزریق چربی به لب و صورت وجود دارد که برای مشاهده اطلاعات بیشتر راجب این عمل ها که چه کارهایی انجام میدهد به صفحه خدمات مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از عمل:

  • استفاده از کمپرس یخ در چند ساعت اول بعد از جراحی
  • محل زخم های جراحی را ۶ مرتبه در روز با سرم شستشو و گاز استریل شستشو دهید
  • طی ۲هفته غذاهای سفت که نیاز به جویدن دارد نخورید
  • مراجعه به پزشک در صورت بروز هر گونه تبخال و آفت
  • عدم استفاده از مواد آرایشی در محل جراحی
  • اجتناب از دست کاری کردن و ایجاد کشش روی زخم ها

کلینیک پیله

کلینیک کاشت مو پیله یکی از معتبرترین کلینیک ها در زمینه جراجی زیبایی لیفت سانترال لب ، کاشت مو ، جراحی زیبایی میباشد که قبل از انجام هرگونه عملی بهتر است از مشاوره رایگان سایت استفاده نمایید و یا اینکه با یک جلسه حضوری میتوانید از مزایا و معایب عمل زیبایی لیفت سانترال لب متوجه نمایید.

قیمت و هزینه لیفت سانترال لب

برای زیبا جویان و عزیزانی که قصد عمل زیبایی لیفت لب را دارند باید عرض نماییم برای اخذ قیمت بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید ،
چرا که عواملی همچون سن ، جنسیت ، مقدار مواد مورد نیاز ، جراحی و غیره در قیمت لیفت لب موثر میباشد.

 

مردم چه میپرسند؟

جراحی زیبایی لب تقریبا 30 الی 40 دقیقه طول میکشد.

افراد کمترین ناراحتی را در حین عمل تحمل میکنند و در صورت استفاده از روش مناسب و تبحر داشتن جراح تنها کبودی کمی بروز می کند.که بعد از 7 الی 10 روز برطرف میشود.

مهمترین تفاوت این است که نتیجه تزریق ژل موقتی ست و بعضی از ژل ها دارای عوارض هستند در حالی که لیفت لب عوارضی ندارد و نتیجه آن تا مدت طولانی باقی میماند.

به طور کلی ظاهر لب های شما را زیباتر برجسته تر و حالت آنها را غنچه تر نشان میدهد.همچنین با بالارفتن لب،لبخند شما دندانی تر خواهد بود.

مطالب مرتبط

تماس با ما