هیدرودرم , “آبرسانی به پوست با هیدرودرم” , هزینه هیدرودرم

هیدرودرم , “آبرسانی به پوست با هیدرودرم” , هزینه هیدرودرم

هیدرودرم چیست

همانطور که می دانید پوست همیشه جز اصل های زیبایی و سلامتی است. از این رو،همیشه به دنبال راهی برای پاکسازی و زیبایی پوست صورت خود هستیم.
روش های بسیار متنوعی برای بازیابی پوستی زیبا ، سالم و شاداب در خدمات زیبایی وجود دارد که یکی از آنها هیدرودرم است که مورد استقبال زیادی واقع شده و طرفداران زیادی دارد.
به طور کلی هیدرودرم نوعی آبرسانی به پوست است. به احتمال قوی اسم میکرودرم را شنیده اید.
همان روشی که به کمک دانه های بسیار ریزی اقدام به برداشتن لایه های سطحی پوست میکند.
هیدرودرم نیز همانند میکرودرم عمل میکند با این تفاوت که به جای استفاده از دانه های ریز از قدرت و ویژگی های منحصر به فرد آب استفاده می کند تا تمام سلول های مرده بر روی سطح پوست را از بین ببرد و سلول های جدید پوست را جایگزین آنها کند و باعث شفاف شدن پوست و افزایش کلاژن سازی شود.

در روش هیدرودرم،به کمک دستگاه هیدرو براسیون،آب به وسیله یک نازل سرعتی بسیار سریع روی پوست اعمال می شود.
این روش میتواند اولین لایه روی پوست شما را از بین ببرد،همچنین میتواند به عنوان یک روش درمانی موثر مطرح باشد.
پوست صورت امکان دارد بسیار حساس و آسیب پذیر باشد.آلودگی هوا،کشیدن سیگار،آفتاب و… از عواملی هستند که میتوانند روی پوست شما اثر بگذارند.
به علاوه با گذر عمر منافذ پوستی به وجود می آیند و پوست باعث خشکی و تغییر رنگ می شود.با کمک هیدوردرم می توانید این آثار را از روی لایه سطحی پوست بشویید و باعث آبرسانی به آن و خنک شدن پوست شوید.

 

هیدرودرم

هیدرودرم

مزایای هیدرودرم

  • آبرسانی به پوست
  • لایه برداری عمیق پوست
  • عوارض بسیار کم هیدرودرم
  • از بین بردن خشکی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • بهبود علائم پیری
  • بهبود جای زخم
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • مرطوب کردن پوست
  • کاهش بافت های ناصاف

مقایسه با میکرودرم

باید بدانید که استفاده از آب مزایای بسیار بیشتری نسبت به کریستال های میکرودرم دارد. چرا که آب مرطوب کننده است و نتایج ماندگارتری نسبت به هیدرودرم دارد.
میکرودرم تنها لایه های بیرونی پوست را به طور باورنکردنی از بین میبرد اما هیدرودرم لایه برداری عمیقی انجام میدهد و پوست را به صورت کامل و به کمک آب پاکسازی میکند و انواع مواد مغذی و ویتامین ها را به خورد پوست میدهد. درکل میتوان گفت هیدرودرم ملایم تر از میکرودرم است . همانند میکرودرم تولید گرما نمیکند و باعث تورم کوتاه مدت پوست نیز نمیشود.

مراقبت های بعد از هیدرودرم

هیدرودرم هم کم هزینه است و هم دردناک نیست. تعداد جلسات درمانی به سطح آسیب دیدگی پوست بستگی دارد . بعد از انجام باید مراقبت بیشتری از پوست خود در برابر آفتاب به عمل آورید.
استفاده کردن از ضد آفتاب spf30 ضروری ست و تا جایی که امکان دارد زیر نور خورشید قرار نگیرید.
تاثیر هیدرودرم بر روی پوست شما به سرعت نمایان میشود بیمار بعد از انجام آن هیچ مشکلی ندارد و پوستی لطیف تر و جوان تر خواهد داشت شاید کمی حالت قرمزی پیش آید که خیلی زود رفع می شود.

این روش درمانی را میتوان در هر بخش از بدن انجام داد و برای زن و مرد و هر رده سنی بلامانع است.

کلینیک پیله

معمولا از مهمترین خدمات کلینیک پوست و مو ، کاشت مو و کاشت ابرو میباشد که علاوه بر این خدمات میتوان به کارهای زیبایی دیگری از حمله ، جوانسازی پوست ، تزریق ژل ، میکرونیدلینگ صورت ، هایفوتراپی پوست و غیره اشاره کرد.

قیمت هیدرودرم

کلینیک پیله یکی پر جنب و جوش ترین و پر فعالیت ترین کلینیک های زیبایی میباشد که تمامی خدمات ذکر شده را بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هیدرودرم انجام میدهد که از مهمترین خدمات خاص این کلینیک کاشت مو قسطی و سایر خدمات میباشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه هیدرودرم و سایر خدمات زیبایی میتوانید با شماره های سایت تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان ما شما را راهنمایی نمایند.

در غیر اینصورت با پر کردن فرم انتهای صفحه کارشناسان گروه کلینیک پیله در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و شما را در کلیه سوالات مربوط به کارهای زیبایی راهنمایی مینمایند.

مردم چه می پرسند؟

در هیدرودرم از آب مقطر،آب شور و یا آب دارای مواد مغذی و ویتامین ها استفاده میشود.

هزینه با توجه به شرایط پوست فرد،محل انجام هیدرودرم،تعداد جلسات مورد نیاز فرد به تشخیص پزشک و کلینیک و تجهیزات متفاوت است.

مطالب مرتبط

تماس با ما