لایه برداری پوست , “هزینه لایه برداری پوست”

لایه برداری پوست , “هزینه لایه برداری پوست”

لایه برداری پوست

لایه برداری پوست باعث داشتن پوستی زیبا،سالم و بدون آکنه میباشد. چرا که زندگی در شهر مملو از رفت و آمد است و به طور قطع آلودگی هوا و استرس ناشی از فعالیت های روزانه تاثیر مخرب خود را بر روی پوست ما به جا می گذارد و پوست ما را در معرض آسیب پذیری قرار میدهد.

منظور از لایه برداری پوست همان از بین بردن سلول ها مرده پوست می باشد، که صورت را از آلودگی ها پاک کرده و منافذ پوست را باز می کند.
این نوع درمان باعث میشود که پوست صورت شفاف ، شاداب  و روشن شود و از شر پوستی ناسالم،کدر و لک دار رهایی پیدا کنیم در ادامه نگاهی می اندازیم به مزایا، انواع روش ها و سوالاتی که ممکن است در ذهن شما در مورد لایه برداری پوست شکل گرفته باشد.

انواع روش های لایه برداری پوست

  • مکانیکی
  • شیمیایی
  • لیزر

لایه برداری مکانیکی:

شایع ترین نوع روش آن میکرودرم ابریژن است.روشی ست که باعث افزایش کیفیت پوست می شود و به علت تاثیری که بر نفوذ داروها بر پوست دارد کمک مهمی در درمان لک چهره می کند.

لایه برداری شیمیایی:

این روش با توجه به شدت آن به سه نوع سطحی،عمق متوسط و عمیق است . کاربردهای روش سطحی درمان آکنه،التهاب و قرمزی پوست،چین و چروک کم عمق و سطحی و لک بارداری و… است.

روش عمیق به طور معمول برای بهبود فرورفتگی های ناشی ازآکنه و جوانسازی پوست است . از آنجایی که روش لایه برداری شیمیایی به دست متخصص انجام می شود در صورتی که درست انجام نگیرد احتمال دارد که عوارضی را در پی داشته باشد.

لایه برداری با لیزر:

لایه برداری پوست به کمک دستگاهی به نام فرکشنال است که در آن به جای اینکه از تمام سطح پوست لایه برداری کنند،ستون های میکروسکوپیک پوست را تحت تابش لیزر قرار می دهند. این لایه برداری با لیزر راهی ست که پوست جوان و سالم را جایگزین پوست کدر و آسیب دیده می کند. و مزیتت دیگری که دارد این است که پوست را سریع ترمیم میکند و عارضه ی چندانی ندارد.

مزایای کاربرد لیزر:

  • منافذ باز پوست و جوش های زیر پوستی از بین می رود.
  • پوست کدر را شفاف میکند.
  • آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی از بین می رود.
  • چروک های ریز و سطحی برطرف میشود.
  • زخم های سطحی و آکنه برطرف می شود.

مراقبت های بعد از لایه برداری :

نکته بسیار مهم در پیلینگ (لایه برداری) مراقبت های بعد از انجام آن است که اگر انجام نگیرد میتواند عوارضی را به همراه داشته باشد. بعد از انجام لایه برداری طی دو هفته باید از پوست خود مراقبت کنید اگر لایه برداری عمیقتر باشد باید مراقبت های ویژه شکل بگیرد.بعد از لایه برداری سطحی پوست فرد مقداری قرمز می شود که پزشک مربوطه وازلین یا پماد های ترمیم کننده تجویز میکند.اگر درمان فرد عمیق تر باشد باید ۳ الی ۵ روز تا بهبودی کامل پوست از مواد پوشاننده استفاده کند. (مثل کرم مرطوب کننده یا آنتی بیوتیکی).

همچنین فرد باید تا ۶ هفته از مواجهه با نور خورشید شدیدا پرهیز کند.لازم به ذکر است که به علت اینکه در فصل تابستان آفتاب شدیدتر و بیشتر از سایر فصل هاست، انجام لایه برداری عمقی در این فصل توصیه نمیشود. چرا که فرد بیشتر در معرض تابش نور خورشید قرار دارد.

کلینیک پیله

کلینیک کاشت ابرو و مو پیله یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در زمینه های مختلف از جمله هیدرودرم ، جوانسازی چوست ، میکرونیدلینک ، میکرودرم آبریژن و غیره میباشد که با بالاترین کیفیت ممکن و بهترین قیمت لایه برداری پوست توانسته زیباجویان بسیاری را به خود جلب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای هزینه لایه برداری پوست و سایر خدمات ، مانند کاشت ابرو قسطی و غیره میتوانید از فرمی که در انتهای صفحه قرار دارد با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا اینکه با شماره تلفن های سایت با نا در تماس باشید تا شما را در بهترین نتیجه یاری نماییم.

مردم چه می پرسند؟

به هیچ وجه نباید لیزر را در آرایشگاه انجام داد بلکه حتما باید توسط متخصص بیماری های پوست و مو انجام شود.

بله،شدت و میزان لایه برداری به نظر پزشک بستگی دارد از لایه برداری زیر نظر افراد ناآگاه غیر متخصص شدیدا پرهیز کنید.

امکان دارد طی درمان احساس خارش خفیف داشته باشید اما پزشک بعد از انجام لایه برداری یک تسکین دهنده در برای رفع هرگونه ناراحتی تجویز میکند.

خیر یکی از مزیت های میکرودرم ابریژن این است که هیچگونه عوارضی ندارد و بعد از انجام آن می توانید به ورال عادی خود برگردید.

با توجه به این که چه مفدار از پوست لیزر می شود متفاوت است اما میتوان گفت برای بی حس شدن و لیزر کل پوست صورت یک الی 1و نیم ساعت زمان نیاز است.

به طور میانگین سه جلسه درمان با فواصل سه الی چهار هفته یکبار انجام میگیرد.

مطالب مرتبط

تماس با ما