تزریق ژل , (با کیفیت ترین ژل تزریق) | (قیمت تزریق ژل)

تزریق ژل , (با کیفیت ترین ژل تزریق) | (قیمت تزریق ژل)

تزریق ژل

نوعی دیگر از تزریقات زیبایی تزریق ژل (فیلر) است. تزریق ژل مانند سایر روش های مشابه، حجم از دست رفته را بازیابی می کند. و شما را از شر چین و چروک ها رهایی می بخشد و باعث افزایش حجم لب ها می شود و همچنین به رفع گودی های صورت کمک شایانی میکند. بعد از تزریق بوتاکس، متداول ترین روش برای مشکلات پوستی همین تزریق ژل است.

تزریق ژل چیست؟

پرکننده ها ، فیلرها و یا حجم دهنده های پوستی موادی ژلاتینی مانند هستند که ساختاری همانند ژل دارند و به منظور زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند.از آنجایی که عوارض کمی دارد و هزینه آن مناسب است سالانه تعداد قابل توجهی از افراد این روش را برای درمان مشکلات پوستی خود انتخاب می کنند و از آن بهره می برند.

پروتز لب یکی از مهمترین روش های تزریق ژل است که برای کسب اطلاعات بیشتر راجب پروتز لب در خواست می‌نماییم به صفحه این سرویس مراجعه نمایید.

کاربرد تزریق ژل

  • پرکردن و رفع چین و چروک صورت
  • حجم دهی و برجسته سازی اجزای چهره از جمله لب،چانه،گونه و…
  • حجم دهی فرم چهره که موجب رفع گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین رفع افتادگی پوست صورت و گردن می شود.
  • جوانسازی پوست دست ها
  • زیبایی فرم بینی که یکی از کاربرد های جالب تزریق ژل است.

تزریق فیلر

اصطلاح تزریق فیلر با تزریق ژل یکسان است ، و معمولا بیشتر افرادی که قصد کارهای جوانسازی پوست (تزریقات زیبایی) را دارند با این نام یعنی (تزریق فیلر) نیز آشنا هستند که کلا برای فرم دهی ، شکل دهی و رفع چین و چروک صورت میباشد.

انواع تزریق ژل (فیلر)

به طور کلی دو دسته بندی برای ژل های پوستی وجود دارد که یکی بر اساس ماندگاری و دیگری بر اساس اجزای تشکیل دهنده آنهاست. اغلب ژل های تزریقی اثر موقت دارند و به دلیل موادی که ساخته شده اند به مرور زمان جذب بدن می شوند و تخریب می گردند. می توان گفت تنها یک فیلر دایمی تایید شده وجود دارد که شامل موادی که بدن قادر به جذب کردن آن نیست، می باشد. لازم به ذکر است که بعضی از ژل ها جز مواد حجم دهنده دارای لیدوکائین هستند. که به منظور کاهش درد و ناراحتی ناشی از تزریق در آن استفاده شده است.

  • فیلر دائم و غیر قابل جذب:

این نوع فیلر عوارض جانبی و خطرات بسیاری را برای افراد دارد. برای همین تا حد بسیار زیادی استفاده از آن را کاهش دادیم. این نوع فیلر چین و چروک های عمیق پوست را از بین می برد. و برای برطرف نمودن چروک های سطحی در تمام نقاط دنیا ممنوع است.

  • فیلر های موقت و قابل جذب:

این نوع ژل ها از جنس کلاژن، هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک اسید تهیه می شود که در ادامه به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

تزریق ژل

تزریق ژل

کلاژن چیست ؟

نوعی پروتین و اصلی ترین اجزای ساختاری پوست و بافت بدن است. کلاژن در پوست موجب سفتی و قوام و در بافت های محکم تر همانند غضروف و استخوان باعث محکم شدن آن ها می شود. جالب است که بدانید کلاژن موجود در تزریق ژل از سلول های انسانی و منابع حیوانی تهیه می گردد. کلاژن به منظور تزریق در پوست بسیار کم خطر و ایمن است اما متاسفانه ماندگاری کمی دارد و میتوان گفت بین سایر مواد ها از کمترین ماندگاری برخوردار است به همین خاطر کلاژن کمتر از سایرین مورد استفاده قرار میگیرد.

هیالورونیک اسید:

یک نوع ماده ی قندی (پلی ساکاریدی) ست که در بافت هایی از بدن مانند پوست و غضروف ها موجود است. با ترکیب کردن هیالورونیک اسید با آب حجم آن افزایش پیدا می کند و ژل مانند می شود. به علت طبیعی بودن و بافت ژل مانند این ماده، هیالورونیک اسید پرطرفدارترین ماده ی استفاده شده تزریق ژل است. لازم به ذکر است که بهترین هیالورونیک اسید آن است که به کمک واکنش های شیمیایی در آزمایشگاه ها تغییراتی را در ساختار آنها ایجاد کردند. تا اثر ماندگاری بیشتری داشته باشند یعنی ماندگاری بین ۶ الی ۱۲ ماه.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم:

نوعی ماده ی معدنی که در استخوان ها و دندان ها موجود است و به همراه کلاژن باعث استحکام آنها می شود. هیدروکسی آپاتیت را در یک محلول با ساختار ژل مانند حل می کنند. این پوست را زیباسازی می کند و چین و چروک ها را از بین میبرد. ماندگاری این ماده بالاست و تا ۱۸ ماه پایدار می باشد. باید اشاره کرد که این ماده برای حجم دهی لب ها اصلا گزینه مناسبی نیست.

پلی لاکتیک اسید:

پلی لاکتیک اسید نوعی پلیمر مصنوعی است. این پلیمر سازگار با بافت های بدن است. بخیه های جذبی و پیچ های استخوانی را از آن درست می کنند. تزریق این نوع ژل به چندین شکل در طول چند ماه انجام می شود.اثر این ماده به طور معمول بعد از چند هفته قابل مشاهده است و پایداری آن به ۲ سال می کشد.

کاربرد تزریق ژل

  • برای محو کردن چین و چروک های صورت
  • جهت محو کردن شیارها،گودی ها و فرورفته صورت
  • محو کردن محل اسکارها و فرورفتگی های ناشی از ضربه
  • پرکردن فررفتگی دور صورت،چانه و…
  • حجم دهندگی لب ها،گونه و…
  • جوانتر،شاداب تر و زیباتر شدن چهره

کلینیک تزریق ژل

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب نحوه کار ، روش های تزریق ژل می‌توانید با شماره تماس های ۸۸۳۷۳۶۵۲ با تماس تلفن ثابت در وقت های اداری و یا با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۱۹۹۰۱

در وقت غیر اداری و روزهای تعطیل می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از مشاوره رایگان کلینیک تزریق ژل پیله استفاده نمایید.

قیمت تزریق ژل

قیمت تزریق ژل ، بسته به مقدار سی سی و مکانی که قرار است ژل تزریق شود دارد ، پس بهتر است قبل از انجام عمل تزریق ژل به هر ناحیه ای با تماس با کارشناسان ما از آنها بخواهید تا قیمت تزریق ژل را به صورت روزانه برایتان محاسبه نمایند.

همچنین با مراجعه به اینستاگرام سایت کلینیک پیله میتوانید نمونه کارهای تزریق ژل ، تزریق ژل به لب ، تزریق ژل برای رفع خط لبخند را مشاهده مایید

 

مردم چه می پرسند؟

معمولا افراد بالای 30 سال مراجعه کننده های اصلی این نوع تزریق هستند اما محدودیت سنی خاصی ندارد.

این انتخاب از نظر میزان ماندگاری ژل به عهده ی شماست اما می توانید با توجه به شرایط وقسمتی که قرار است ژل در آن محل تزریق شود با پزشک خود مشورت کنید و کمک بگیرید.

بله.داروهایی مانند آسپرین و رقیق کننده های خون و ضد التهاب را به مدت دو هفته قبل از تزریق انجام ندهید.از مصرف الکل جدا خودداری کنید. همچنین یک روز قبل از تزریق مصرف آنتی بیوتیک را شروع کنید تا از بروز عفونت در ناحیه تزریق جلوگیری شود.

به عوامل مختلفی از جمله منطقه مورد درمان،تعداد تزریقات مورد نیاز،نوع ماده ی تزریقی و میزان آن و…دارد.

با توجه به اینکه با بی حسی موضعی انجام می شود درد به خصوصی ندارد.

خیر با توجه با اینکه امکان دارد سلامتی بچه و مادر به خطر بیفتد توصیه نمیشود و بهتر از فرد انجام تزریق را به زمان دیگری موکول کند.

مطالب مرتبط

تماس با ما