پروتز لب , (تزریق ژل به لب , تزریق چربی به لب) | هزینه پروتز لب

پروتز لب , (تزریق ژل به لب , تزریق چربی به لب) | هزینه پروتز لب

پروتز لب

با بالارفتن سن و کاهش چربی بدن امکان کم حجم شدن لب ها نیز وجود دارد. که برای بسیاری از خانوم ها دلپذیر نیست. در این شرایط پروتز لب میتواند کمک کننده باشد. پروتز لب برجسته سازی لب هاست که میتواند باعث افزایش حجم آنها شود و در عین حال یکی از آسانترین راه های ایجاد چهره ای زیبا و جذاب است.

انواع پروتز لب

به طور کلی میتوان پروتز لب را به روش های موقتی – حداقل تهاجمی و روش دائمی  که نتیجه همیشگی دارد تقسیم کرد:

  • نوع مایع شامل کلاژن،هیالورونیک و چربی و…
  • نوع ورقه ای شامل:GoreTex _fascia _dermaplant _alloderm_ softfor
پروتز لب

پروتز لب

تزریق چربی:

یکی از معمول ترین روش های برجسته سازی لب ها یا همان پروتز لب و تقویت آنها تزریق چربی ست. به این صورت که چربی را از بدن استخراج میکنیم طی فرایندی تمیز میکنیم و سپس به لب ها تزریق می کنیم.

اسید هیالورونیک:

روش دیگر پروتز لب ها پر کننده های اسید هیالورونیک است. در این روش اسید هیالورونیک که یک ماده ی طبیعی در بدن است به منظور افزایش حجم و خوش فرم شدن ساختار لب تزریق میشود.

کلاژن:

در این روش پروتز لب به لب کلاژن تزریق میشود.کلاژن نیز مانند سایر روش ها لب را برجسته می کند و به آن حجم می دهد.  این کار با استفاده از پروتین طبیعی کلاژن صورت میگیرد. از دیگر کاربرد های کلاژن این است که چین و چروک های خطوط پیشانی و اطراف دهان را از بین می برد.

Gore-Tex:

در این روش از روش درمانی ابتدایی eptfe الهام گرفته شده که مواد به کار برده شده درون آن برای بارانی ها و چادرها استفاده میشوند. این ماده یک

پلیمر غیر انفعالی است که سالهای زیادی در جراحی ها استفاده می‌شده است بعد از پروتز با این روش امکان دارد فرد دچار کمی خشکی لب شود اما اکثر

افراد سریعا خود را با شرایط جدید وقف میدهند. همچنین باید اضافه کرد این پروتز دارای ماده میکروپور است که میتواند به طور قابل توجهی پروتز را به صورت قسمتی از لب دراورد.(با رشد طبیعی بافتی لب)

SOFTFORM:

این روش را نیز از e PTEF گرفتند ولی لوله ای شکل است.که شرایط رویش درونی بافت را ایجاد میکند و به طبع لب بیمار استحکام بیشتری پیدا کرده و تغییر شکل کمتری حس میشود. ادعا میشود که پروتز SOFTFORM سه برابر پروتز اولترا استحکام دارد.

ALLOPERM

این نوع پروتز یک بافت انسانی ست که از پوست اشخاص اهداکننده میگیرند این ماده انعطاف پذیر و نرم از بافت انسانی استخراج میشود که هیچگونه

حساسیتی به همراه ندارد.لازم به ذکر است که تولید و استفاده محصولاتی گرفته می شود از بافت انسانی مطابق رویه های کنترلی FDA انجام میشود. تا

بدین وسیله بی خطر و ایمنی بودن آن تضمین شود.

چگونگی انجام پروتز:

به طور خلاصه پروتز لب را از طریق دو برش ریزی که بر روی لب و نزدیک کناره های آن می دهیم انجام دهیم. ابتدا مواد توسط سوزنی ازمحل برش های زده شده تزریق می شود.سپس در محل مناسب قرار داده شده و ثابت میگردد.در انتها برش های ایجادشده در یک یا دو نقطه با نخ بخیه قابل جذب بخیه داده میشوند. جراحی لب حدود ۳۰ دقیقه زمان میبرد.

نکته ی مهم قبل از انجام پروتز

لازم است اشاره کنیم از آنجا که امکان دارد فرد به مواد مورد استفاده برای پروتز لب آلرژی(حساسیت) داشته باشد بهتر است وجود هرگونه آلرژی را به پزشک خود اعلام کنید. و همچنین فرد باید دو هفته قبل از جراحی استفاده از ویتامین ها و داروهای خاص را متوقف کند. و همینطور غذا خوردن بعد از نیمه شب فردای عمل را کنار بگذارید. پزشک شما با توجه به  شرایط فرد روش مناسبی انتخاب میکند و همچنین میتواند میزان ماندگاری و  پایداری پروتز را با توجه به شرایط بدنی شما و چگونگی مختل کردن مولکول های آن توسط بدنتان را تا میزان زیادی برای شما پیش بینی کند.

سوال:

ایا پروتز لب دردناک است؟

خوشبختانه به گفته خود بیماران در طی انجام پروتز هیچگونه درد یا ناراحتی احساس نمی کنید. بسیاری از بیماران در شب و روز درمان داروی مسکن مصرف

میکنند تا درد احتمالی کنترل شود اما فردای عمل مصرف انها را قطع میکنند.

مراقبت های بعد از پروتز لب

به طور معمول بعد از انجام پروتز لب مشکل خاصی پیش نمی آید و افراد میتوانند بعد از یک روز به حالت عادی خود برگردند.امکان دارد لب ها احساس بی حسی داشته باشند.اما این حس کم کم رفع رفع میشود. با این حال نکات زیر کمک میکند که بهبود سریع تر اتفاق بیفتد.

  • یخ:

با استفاده از یخ میتوانید تورم لب ها را کاهش دهید. یخ را داخل حوله ای قرار دهید و در طول روز سه الی چهار بار به صورت بزنید.

  • چای کیسه ای:

روش دیگر به کمک چای کیسه ای است. میتوانید چای را در یک فنجان آب گرم ۵ دقیقه فرو کنید و بگذارید خشک شود.سپس به مدت یک ساعت یا بیشتر در قسمت تورم بگذارید و چند بار در روز تکرار کنید.با این کار شما تورم صورت را سریع تر درمان می کنید و تورم و کبودی ناشی از تزریق را می کاهید.بهترین چای برای این کار چای بابونه است.

  • سرکه:

سرکه نیز باعث کاهش تورم صورت بعد از پروتز میشود. پارچه را به سرکه آغشته کنید. به مدت ۱ ساعت آن را روی تورم قرار دهید.

  • تا میتوانید از گرما دوری کنید

گرما باعث تشدید تورم میشود . بهتر است داخل خانه باشید تا درجه حرارت متعادل را حفظ کنید.

کلینیک پروتز لب

کلینیک زیبایی (کلینیک پروتز لب) پیله ، با توجه به بکار گیری کادری مجرب در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی صورت ، توانسته یکی از موفق ترین و بهترین کلینیک ها در زمینه زیبایی بوده است.

با تماس با شماره های درون سایت و اضافه کردن اطلاعات خود در فرم داخل سایت با شما تماس تلفنی خواهند گرفت و مشاوره رایگان در اختیارتان خواهند گذاشت.

قیمت پروتز لب

برای اطلاع از قیمت پروتز لب میتوانید با یک جلسه مراجعه حضوری برای گرفتن مشاوره رایگان ، به کلینیک کاشت مو پیله مراجعه نمایید و یا اینکه با تماس با شماره ۸۸۳۷۳۶۵۲ با کارشناسان ما در تماس باشید تا هم قیمت و هم از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمایید.

هزینه پروتز لب

لازم به ذکر است که هزینه پروتز لب به عوامل متعددی بستگی دارد ، از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در هزینه پروتز لب میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

میزان ژل تزریق شده به زیباجو :

مهمترین ،  اصلی ترین و موثرترین عامل در هزینه پروتز لب ، میزان ژل تزریق شده به لب میباشد که این مورد به مقدار نیاز هر مشتری بستگی دارد ، گاهی اوقات برخی از مراجعه کنندگان به دلایل ارثی ، بیماری و یا حتی تصادفات باعث میشود که مراجعه کنندگان ، نیاز کمتر یا بیشتری نسبت به سایر مراجعه کنندگان به تزریق ژل داشته باشند.

سن در تزریق ژل :

مسلما زیباجویانی که سن بیشتر دارد ، نیاز بیشتری به تزریق ژل نسبت به جوانترها دارند ، چرا که ممکن است ای مراحعه کنندگان که سن بالاتری دارند ، علاوه بر تزریق ژل برای نواحی مانند ، زیر چشم ، ابرو ، لب و غیره دارند ، ممکن است برای موارد دیگری همچون رفع چین و چروک نیز به ژل نیاز داشته باشند ، که در نهایت قیمت تزریق ژل را بالا میبرد.

بیماری در تزریق ژل به صورت:

گاهی اوقات برخی از مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی پیله افرادی هستند که دچار بیماری های زمینه ای هستند و نیازمند تزریق ژل بیشتری باشند که در نهایت در هزینه تزریق ژل موثر خواهد بود.

ناحیه تزریق ژل :

مسلما یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت و هزینه تزریق ژل ناحیه و قسمتی از صورت است که نیاز به تزریق جربی دارد ، که این امر به میزان و اندازه سی سی ژل و چربی تزریق شده به آن ناحیه از صورت را دارد.
بعنوان مثال مقدار سی سی مورد نیاز برای لب ۲ سی سی میباشد اما مقدار ژل و چربی مورد نیاز برای رفع چین و چروک یک سی سی که باز هم به میزان چین و چروک بستگی دارد.

جنسیت در میزان تزریق ژل :

از دیگر عوامل موثر در مقدار و در نهایت هزینه تزریق چربی به صورت ، جنسیت میباشد ، چرا که میزان تزریق ژل به صورت آقایان کمتر از میزان مورد نیاز برای بانوان است.

در نهایت توصیه مینماییم برای مطمعن شدن از قیمت و میزان تزریق ژل مورد نیاز هر فرد ، بهتر است با تماس تلفنی و بهتر از آن با یک جلسه مراجعه حضوری از هزینه کلی تزریق ژل و چربی مطلع شوید.

زیبایی شما آرزو و هدف ماست.

 

مطالب مرتبط

درمان گودی و سیاهی چشم

درمان گودی و سیاهی چشم

سیاهی دور چشم میتواند به علت بیماری های گوناگونی به وجود بیاید مانند کم کاری تیروئید که باعث خشک شدن وضخیم شدن پوست میشود.

تماس با ما