باور های غلط کاشت مو

باور های غلط کاشت مو

باور های غلط کاشت مو

در این بخش به چند مورد از باور های غلط کاشت مو می پردازیم، با ما همراه باشبد.

  • کاشت مو سرطان زاست!

یکی از باور های غلط کاشت مو این است و این موضوع کاملا بی اساس است و به هیچ عنوان حقیقت ندارد.به طور کلی ماهیت کار کاشت مو به گونه ای است که با عوامل سرطان زا کوچکترین ارتباطی ندارد.لازم به ذکر است که از عوامل مهم در سرطان پوست میتوان به عوامل ژنتیک اشعه آفتاب بعضی مواد معدنی مانند سیلیکون و آرسنیک و همچنین بیماری های ارثی اشاره کرد.

باورهای غلط کاشت مو

باورهای غلط کاشت مو

  • بعد از کاشت مو سردرد های بدی به وجود می آید!

در گذشته با توجه به استفاده از لوازم غیر ظریف برای انجام کاشت امکان داشت فرد گاهی دچار سردرد های خفیف شود اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از لوازم ظریف و به روز این مشکل به طور کامل حل شده است.حتی میتوان گفت کاشت موی طبیعی باعث کاهش سردرد های میگرنی نیز میشود.

باید به این نکته اشاره کرد که طی یک الی دو روز بعد از کاشت فرد بدلیل جراحی دچار سردرد های کوتاه و خفیف شود که بسیار طبیعی ست و با مسکن های معمولی رفع می‌شود.

  • با کاشت موی طبیعی از ریزش موهای موجود نیز جلوگیری می‌شود!

یکی دیگر از باور های غلط کاشت مو این است که به طور خلاصه میتوان گفت چنین چیزی امکان ندارد. و برای وضعیت فعلی بیمار (موهای موجود) کاری جز تجویز داروهایی مثل ماینوکسیدیل و فیناستراید (اگر اثر کند) نمی‌توان کرد.

لازم به ذکر است که اگر کاشت توسط فردی که فاقد صلاحیت علمی ست انجام شود امکان ریزش موهای فعلی فرد و آسیب رساندن به آنها وجود دارد. اما در کل ریزش موی ژنتیکی فرد تحت تاثیر قرار نمیگیرد و سیر طبیعی خود را ادامه می‌دهد.

  • از موی دیگران میتوان برای کاشت استفاده کرد!

به علت تطبیق نبودن سیستم ایمنی و خصوصیات بافتی انسان ها با یکدیگر چنین پیوندی امکان ندارد و موهای شخص گیرنده را پس میزند.

کلینیک کاشت مو پیله

کلینیک پیله یکی از مهمترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در ایران و تهران میباشد که زیبا جویان گرامی برای اخذ اطلاعات بیشتر راجب کاشت مو ، مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو ، باید ها و نباید میتوانند به صفحه مراقبت های کاشت مو مراجعه نمایند تا اگر مشکلی قبل و بعد از کاشت مو و کاشت ابرو دارید رفع نمایند.

همچنین با تماس با شمار ه های سایت میتوانید از مشاوره رایگان نیز بهرهمند شوید تا در صورت بروز مشکل ، همکاران و کارشناسان ما شما را راهنمایی فرمایند.

از مهمترین خصوصیات کلینیک کاشت مو پیله ، کاشت مو قسطی میباشد که زیبا جویانی که قصد کاشت مو را دارند اما توانایی پرداخت هزینه کاشت مو را بصورت یکجا را ندارند از این خدمات بهره مند شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما