مراحل رشد ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

بعد از کاشت ابرو چه باید کرد و رشد ابرو پس از کاشت چگونه است؟

با توجه به این که برخی زیبا جویان کاشت ابرو پس از کاشت دچار ریزش می شوند این سوال پیش می آید که ابروهای کاشته شده چه زمانی به طور کامل رشد می کنند. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که مراقبت های بعد از کاشت ابروی طبیعی یکی از عوامل مهم در گرفتن نتیجه عالی پس از کاشت می باشد. که در مراحل رشد ابرو پس از کاشت تاثیر بسزایی دارد. و در این مقاله قصد داریم به مراحل دقیق رشد ابرو پس از کاشت بپردازیم.

بعد از کاشت باید به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در مورد مراقبت های پس از کاشت ، پزشک و همچنین مشاورین مجرب مجموعه ی پیله اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار شما زیبا جوی عزیز می گذارند. در این بخش به برخی از این مراقبت ها اشاره خواهیم کرد:

  • عدم استفاده از لوازم آرایشی
  • عدم کندن دلمه ها و خاراندن ابرو
  • استفاده از کرم جهت مرطوب کردن
  • استفاده از کلاه لبه دار
  • عدم استعمال دخانیات
  • دوری از استفاده ی نوشیدنی های حاوی الکل
رشد ابرو پس از کاشت ابرو

رشد ابرو پس از کاشت ابرو

چرخه رشد ابرو:

سرعت رشد ابروها پایین است و در هر کدام از مراحل عواملی بر طول و ضخامت ابروها تاثیر می گذارند.

  • فاز آناژن: این مرحله مربوط به رشد فولیکول مو های ابرو می باشد. که در این جا ساقه ی مو به وجود می آید. این مرحله حدود ۱ماه الی ۴۰ روز به طول می انجامد که طول ابروها را مشخص می کند.
  • فاز کاتاژن: این مرحله در پایان فاز آناژن شروع می شود که با پایان رشد موها همراه است و فولیکول های مو هم جمع تر می شوند. فاز کاتاژن مرحله ای بین ۲ مرحله ی اصلی رشد موهای ابرو می باشد.
  • فاز تلوژن: این مرحله، مرحله ی استراحت فولیکول های مو می باشد که حدود ۲ تا ۴ ماه به طول می انجامد. در این فاز موها رشد نمی کنند.

چه راه هایی برای کمک به رشد ابروها وجود دارد؟

  • استراحت و خواب کافی یکی از راه های کمک به رشد ابرو ها می باشد که باعث ضخیم تر شدن موها می شود. یکی از دلایل ریزش ابروها عدم خواب و استراحت کافی می باشد.
  • استفاده از غذاهای مغذی و حاوی پروتئین یکی دیگر از راه های کمک به رشد ابروها می باشد این غذاها شامل این موارد می باشند: سبزیجاتی که دارای برگ تیره هستند، میوه های حاوی ویتامینC مانند پرتقال، تخم مرغ، اسفناج، هویج، آووکادو و مغز ها مانند گردو و یا بادام.
  • از دیگر مواردی که جهت سلامت ابروها می توان به آن اشاره کرد: عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی های حاوی الکل و دوری از استرس می باشد.

رشد ابرو پس از کاشت:

معمولا بلافاصله بعد از کاشت شاهد مقدار کمی تورم و قرمزی در پوست هستیم که با استفاده از کمپرس آب سرد این مشکل بر طرف خواهد شد. به طور معمول در کمتر از یک هفته پس از کاشت هیچ نشانه ای از انجام کاشت بر صورت باقی نمی ماند و کاملا ابروها حالتی طبیعی دارند.

بعد از گذشت ۲تا ۳ هفته پس از کاشت ابروها شروع به رشد می کنند و درصد کمی دچار ریزش هم می شوند. و افرادی که این ریزش را تجربه می کنند ابروهایشان تا ۳ ماه بعد مجددا رویش پیدا می کند. ریزش ابرو ها از ساقه می باشد.

برای دیدن نتیجه نهایی کاشت ابرو باید مدت ۳ ماه تا ۶ ماه از زمان کاشت گذشته باشد و اما پس از ۱ سال می توانید شاهد نتیجه نهایی کاشتتون باشید.

به طور کل فرایند رشد ابروها از ریزش ابرو شروع می شود و با تثبیت ابروها به پایان می رسد.

موهایی که برای ابرو کاشته می شود رشد زیادی دارد و شما باید مرتبا آن را اصلاح کنید اما به این نکته توجه داشته باشید که از وکس ابروهایتان دوری کنید و استفاده بیش از حد موچین را کنار بگذارید. می توانید  در مقاله اصلاح ابرو پس از کاشت نحوه صحیح اصلاح ابرو ها را مطالعه کنید.

روش های کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

نتیجه نهایی کاشت ابرو:

همانطور که گفتیم شما با گذشت ۱ سال پس از کاشت نتیجه نهایی کاشت ابرو را می بینید. و می توانید به هر روشی که می خواهید ابروهایتان را اصلاح کنید. و برای داشتن ابروهایی مستحکم و سالم به توصیه پزشکان لازم است، پیشگیری های ریزش ابرو را از قبل از کاشت انجام دهیم. که در پاراگراف بالا به چند مورد از راه های مراقبت از ابروها اشاره کرده ایم.

آیا کاشت ابرو نیاز به ترمیم دارد؟

برای کاشت ابرو که یکی از مهمترین بخش های صورت هر فرد است حتما لازم است توسط تیم پزشکی صورت گیرد که دارای تخصص، مهارت و تجربه بالایی هستند. چرا که یکی از عمل های بسیار حساس است که نیاز به دقت زیادی دارد. اگر انجام این عمل زیبایی به درستی باشد نیازی ترمیم و انجام دوباره آن ندارد. مجموعه پیله با داشتن کادری مجرب خدمت شما عزیزان می رساند کاشت ابرو طی یک جلسه انجام می شود که دایمی می باشد و نیازی به ترمیم ندارد.

کلینیک کاشت ابرو پیله

کلینیک کاشت ابرو پیله یکسری اطلاعات برای بعد از انجام عمل کاشت ابرو به تمام زیبا جویان و عزیزانی که کارهای زیبایی خود را در کلینیک پیله انجام داده اند ، ارائه میدهند که بهتر است زیباجویان حتما این موارد را رعایت نمایند تا بهترین نتیجه را بعد از انجام خدمات زیبایی خود داشته باشند.

کاشت ابرو یکی از بهترین خدمات کلینیک پیله میباشد که بهتر است زیبا جویان بعد از انجام این عمل این سوال را از کارشناسان و تکنسین ها بپرسند ، یعنی مراحل رشد ابرو پس از کاشت ابرو

را برایتان توضیح دهند.

لازم به ذکر است که ارائه خدمات بعد از کاشت ابرو هیچگونه تاثیری در هزینه کاشت ابرو نداشته و بعد از انجام این عمل میتوانید از کلیه خدمات استفاده نمایید ، همچنین کاشت ابرو قسطی نیز که بسیاری از زیباجویان انجام داده اند ، مانند کسانی هستند که بصورت نقدی کاشت ابرو انجام داده اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما