قیمت ژل لب | هزینه تزریق ژل لب

قیمت ژل لب | هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از راههای جوانسازی و حجیم کردن چهره و لب ها میباشد .د ادامه این مقاله به بررسی انوع مارک های ژل لب و قیمت ژل لب میپردازیم .

در دنیای امروزه داشتن لب هایی حجیم و درشت جلوه ای جذاب تر و شاداب تر به چهره میبخشد .

در دنیای آرایش و گریم تکنیک های زیادی برای حجیم کردن لب ها وجود دارد مثل کانتورینگ ، رژ لب های حجم دهنده و… اما تزریق ژل یا تزریق فیلر هم یکی از روش های حجیم کردن لبهاست .

کلینیک پیله یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی با کادری مجرب و پزشکان متخصص زبده و باتجربه سالهاست در زمینه تزریق ژل و فیلر لب خدمات میرساند .

کارکنان کلینیک پیله در جلسات مشاوره رایگان تمامی اطلاعاتی را که قبل از تزریق ژل لب ، از قبیل حجم مورد نیاز ، قیمت ژل لب و … که لازم است بدانید را جهت کسب رضایت مراجعه کنندگان به اطلاع میرساند .

 

ژل لب چیست؟

فیلر ها یک درمان تزریقی غیر جراحی هستند که برای بازگرداندن حجم صورت ، حجم دادن به لب‌ها ، صاف کردن و کاهش خطوط ، چین و چروک‌ها استفاده می‌شوند .

طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ( ASAPS ) ، فیلر ها رایج‌ترین روش غیر جراحی بعد از بوتاکس است و معمولاً به عنوان یک تکنیک مراقبت از پوست به حساب می آید .

در حال حاضر محصولات فیلر های پوستی زیادی در بازار موجود است که محبوب‌ترین آنها بر پایه هیالورونیک اسید ( HA ) است ، ماده‌ای که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد

و بافت‌های همبند نرم ، پوست ، چشم‌ها و مفاصل خاص را روان می‌کند. .

اسید هیالورونیک موجود د رفیلر های محبوب مانند رستیلن ، پرلان ، روانسس ، ژوودرم ، وولوما ، تیوسیال و… یک ترکیب مصنوعی است که مشابه ماده طبیعی عمل می کند .

مولکول های آب را جذب می کند و بنابراین مانند یک بالشتک عمل می کند و ساختارهای موجود در صورت را که به عنوان بخشی از فرایند پیری طبیعی حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده اند ، تقویت می کند .
با افزایش میزان هیالورونیک اسید پوست ، فیلر ها باعث احیا و حجم دادن به پوست می‌شوند ، چین و چروک‌ها و خطوط را صاف می‌کنند ، نواحی خالی‌شده را پر می‌کنند و ظاهری نرم‌تر و جوان‌تر به پوست می‌دهند . تزریق ژل لب یکی از محبوبترین کاربرد های فیلر های پوستی میباشد .

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

کاربرد ژل ها

ژل ها یا فیلر ها همچنین می توانند برای رفع بسیاری از مسائل غیر مرتبط با پیری پوست استفاده شوند .

با استفاده از فیلر ها می توان بهبودهای زیر را در ظاهر شما ایجاد کرد:

  • بزرگ کردن لب : از فیلر ها می‌توان برای حجیم کردن لب‌های نازک استفاده کرد و آن‌ها را حجیم‌تر و جذاب‌تر کرد . ( تزریق ژل لب )
  • افزایش گونه‌ها : ظاهر لاغر و فرورفته را می‌توان با استفاده از فیلر ها بهبود بخشید . ( تزریق ژل گونه )
  • بهبود شکل بینی : با تزریق استراتژیک فیلر ها در محل مناسب ، بینی کج یا نامتناسب را می توان بدون جراحی به شدت بهبود بخشی . ( تزریق ژل بینی )
  • باریک کردن ظاهر خط فک : خط فک پهن برای خانم ها ظاهر جذابی ندارد . تزریق استراتژیک فیلر های پوستی به عضله ماستر می‌تواند صورت را باریک‌تر و جذاب‌تر نشان دهد . ( زاویه دار کردن خط فک )

قیمت فیلر لب یا قیمت ژل لب

عوامل زیادی در تعیین قیمت ژل لب دخیل هستند که در ادامه به آنها میپردازیم .

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت ژل لب مارک ژل لب و کشور سازنده آن میباشد .

معمولا ژل های لب با کیفیت از کشور های کره ، آلمان ، آمریکا ، سوئیس ، فرانسه و … وارد میشوند و با توجه نرخ روز ارز و نوسانات بازار قیمت ژل لب هم تغییر میکند

و متاسفانه مدام درحال افزایش قیمت میباشد .

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت ژل لب میزان مورد نیاز ژل برای ناحیه مورد نظر میباشد .

مثلا حجم مورد نیاز برای زیبا جویی که لب هایی نازک دارد و خواستار حجیم کردن لب های خود به مقدار زیاد در هر دو لب میباشد نسبت به زیبا جویی که فقط در یکی از لب ها و به مقدار کم درخواست دارد متفاوت است و مسلما هرچه حجم بیشتری نیاز داشته باشد هزینه بیشتری هم برای تزریق ژل لب دریافت میشود .

کیفیت و ماندگاری ژل لب هم از دیگر عوامل مهم است . هرچه کیفیت یک محصول بیشتر باشد ماندگاری و کیفیت آن هم بیشتر میشود و به طبع قیمت بالاتری هم دارد .

دستمزد پزشک و کلینیک هم در قیمت ژل لب تاثیر گذار است . معمولا کلینیک های معتبرتر که در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار دارند خدمات بهتری به مراجعه کنندگان میدهند

و همچنین پزشکان و کارکنان ماهر و با اخلاق ما در کلینیک کاشت مو پیله شما را جهت رسیدن به بهترین نتیجه یاری میکنند که همین امر در تعیین قیمت نهایی اثرگذار است .

قیمت ژل های هیالورونیک اسید بسته به کیفیت و ماندگاری آنها از ۴ میلیون تومان الی ۶ میلیون متغیر میباشد
در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار همواره هزینه ها متغیر میباشد

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

بطور معمول برای تزریق ژل به لب به شکل طبیعی میتوان از یک سرنگ که شامل ۱ سی سی ژل استفاده میشود که معمولا برای برجسته تر کردن و قلوه ای کردن لب ها حجم ژل تزریقی به لب افزایش میابد .

آیا بیمه هزینه تزریق ژل لب را پرداخت میکند؟

خیر زیرا تزریق ژل لب جزو دسته ی عمل های زیبایی و غیر تهاجمی مییاشد پس هزینه تزریق ژل لب باید توسط شخص متقاضی پرداخت شود .

اما میتوانید قبل از اقدام به تزریق ژل لب با شرکت بیمه خود برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر مشورت کنید .

 

کلینیک پیله

کلینیک کاشت مو پیله با ارائه ی خدمات ویژه برای هموطنان عزیز از جمله کاشت مو قسطی ، کاشت ابرو قسطی ، جراحی ابدومینوپلاستی ، فیلر خط خنده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما