کاشت ابرو برای مردان چگونه است؟ , “کاشت ابرو مردان”

کاشت ابرو برای مردان چگونه است؟ , “کاشت ابرو مردان”

آیا مردان می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

یکی از بخش های صورت که تاثیر زیادی بر زیبایی هر شخص دارد و بر سلامت چشم نیز تاثیر بسزایی دارد داشتن ابروهایی خوش فرم و پرپشت است. هر فرد ممکن است به دلایل مختلف مانند فرم ابرو، برخی حوادث و… از ابروهای خود راضی نباشد که تنها راه برای داشتن ابروهایی با ظاهر کاملا طبیعی کاشت ابروی طبیعی می باشد در این مقاله می خواهیم علت ریزش ابرو و چگونگی کاشت ابرو ی آقایان را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا مردان دچار ریزش ابرو می شوند؟

ریزش ابرو در آقایان به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که شما میتوانید با انجام کارهایی از آن جلوگیری کنید. در این بخش به برخی از این دلایل می پردازیم.

  • افزایش سن و پیری
  • آسیب های فیزیکی که موجب شکستن ابرو شود
  • مشکلات هورمونی
  • نداشتن تغذیه ی درست
  • بیماری های خود ایمنی
  • استرس مزمن

مراحل کاشت ابرو در آقایان به چه صورت است؟

کاشت ابرو در آقایان با پیوند ابروی طبیعی خانم ها تفاوتی ندارد. و تمامی مراحل کاشت به یک شکل انجام می شود که در این بخش به این مراحل می پردازیم:

قبل کاشت حتما جلسه ی مشاوره هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به درخواست شما زیباجوی عزیز برگزار می گردد.

قبل کاشت نیاز است برخی نکات را رعایت کنید:

که در مقاله ی مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو به طور کامل ذکر شده، مواردی مانند عدم مصرف دخانیات و عدم مصرف نوشدنی های الکی

  1. انجام آزمایش قبل کاشت. که توسط پزشک برایتان نوشته شده
  2. طراحی ابروها با توجه به آناتومی صورت و سلیقه و تایید شما زیبا جوی عزیز
  3. برای راحتی شما و عدم احساس هرگونه دردی در این مرحله هم ناحیه ی بانک مو یعنی محل اهدا کننده و هم ناحیه ی ابرو یعنی محل گیرنده به طور کامل بی حس میشوند
  4. پس از بی حسی یک نوار فولیکولی از ناحیه ی بانک مو برداشت میکنیم
  5. پس از برداشت زیر میکروسکوپ فولیکول ها را از یکدیگر جدا کرده و با توجه به خواب مناسب آن ها برای هر بخش از ابرو کاشت انجام می دهیم.

چه مردانی می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟ و چه مردانی نمیتوانند؟

تمامی افراد اعم از خانم و آقا چنان چه دچار شکستگی و یا ریز در ناحیه ی ابروی خود بوده اند و یا از فرم ابروهای خود ناراضی هستند می توانند کاشت ابرو انجام دهند. شرایط انجام کاشت ابروی طبیعی داشتن بانک مویی سالم است. افرادی که دارای بانک مویی با درصد سفیدی بالا هستند ابتدا باید توسط پزشک معاینه شوند. و در صورت تایید کاشت انجام دهند. هم چنین افرادی که دارای بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون، مشکلات قلبی و کبدی هستند شرایط انجام کاشت ابرو را ندارند و حتما باید تحت نظر پزشک قرار گیرند.

مزایای کاشت ابروی مردان چیست؟

هر روش دیگری که برای جایگزین کردن ابروها می باشد مانند استفاده از لوازم آرایشی، انجام تتو فیبروز یا میکروبیلدینگ راه هایی هستد که ماندگاری ندارند و هر چند ماه نیاز به ترمیم دارند و کاملا غیر طبیعی و مصنوعی می باشند. اما کاشت ابروها تنها راه قطعی و دائمی برای داشتن ابروهایی کاملا طبیعی می باشد که نیاز به ترمیم هم ندارد. در این روش فرد می تواند ابروی دلخواه خود را با طرح و تراکم مورد نظر خود داشته باشد و به ظاهر دلخواه خود برسد.

عوارض کاشت ابروی مردان چیشت؟

کاشت ابرو تنها در صورتی خطرناک و دارای عوارض می باشد که توسط تیم غیر حرفه ای و خارج از استاندارد های بهداشتی باشد. که در این صورت عوارضی مانند بروز عفونت و ماندن جای زخم  را به دنبال دارد. و هم چنین شاهد عدم قرینگی ابروهایتان خواهید بود و رشد موها در جهت نامناسب است و ابروها حالت عروسکی پیدا می کنند.

دوره ی نقاهت کاشت ابروی آقایان به چه صورت است؟

مدت زمان پیوند ابروها حدودا بین ۴تا ۵ ساعت می باشد. اطلاعات کامل درمورد مراقبت های پس از کاشت مانند شستشو پس از کاشت ابرو به طور کامل توسط مشاورین مجرب مجموعه ی پیله به شما زیباجویان عزیز گفته می شود. دوران نقاهت کاشت ابرو بین ۱۰تا ۱۴ روز می باشد و بهتر است تا ۱ماه پس از کاشت از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و شنا خودداری کنید. می توانید مراحل رشد ابرو پس از کاشت را در مقالات دیگر ما مطالعه کنید.

کلینیک پیله‎‎

کلینیک کاشت ابرو پیله از بزرگترین مجموعه های زیبایی در ایران و تهران میباشد ، که خدماتی همچون کاشت ابرو قسطی ، کاشت مو قسطی و غیره را با بهترین نتیجه برای زیباجویان انجام میدهد ، که باید ذکر کنیم این خدمات هیچ گونه تاثیری در کیفیت و هزینه کاشت ابرو نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که کاشت ابرو مردان یکی از تخصصی ترین خدماتی است که باید با بهترین تیم و تکنسین ها و زیر نظر یک پزشک کاشت ابرو تحصیل کرده و مجرب صورت بگیرد ، چرا خط رویش ، روش کاشت ابرو برای آقایان بسیار مهم است و بیشترین درخواست این دسته از عزیزان که کاشت ابرو انجام میدهند ، این است که مدل زنانه و عروسکی نداشته باشد.

پس بهتر است قبل از انجام هرگونه کارهای زیبایی ابتدا یک کلینیک با کیفیت را انتخاب نمایید و با مشاوران صحبت نمایید تا شمارا راهنمایی نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما