بهترین کلینیک کاشت مو تهران ، ( بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران)

بهترین کلینیک کاشت مو تهران ، ( بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران)

کلینیک کاشت مو

یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های هر فرد که دچار ریزش مو شده است انتخاب روش کاشت مو ، پزشک و تکنسین کاشت مو و مهمتر از همه کلینیک کاشت مو که فرد برای عمل کاشت انتخاب مینماید.

پس همراه ما باشید تا در این مقاله به تشریح وظایف و ویژگی های یک کلینیک کاشت خوب را برای شما نام ببریم.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

ریزش مو ها اتفاقی ست که همه ی افراد با گذشت زمان با آن روبرو می شوند و سعی در جلوگیری و یا درمان آن دارند.
که همان طور که همه می دانیم قطعی ترین روش درمان برای ریزش موها کاشت مو می باشد. مجموعه کلینیک های پیله از معتبرترین و بهترین کلینیک کاشت ابرو ، کاشت مو ، کاشت ریش و سبیل در تهران می باشد.

و با داشتن به روز ترین دستگاه ها و کادری مجرب این اطمینان را به شما می دهد که با آسودگی خاطر کاشت موهای خود را به این مرکز بسپارید. در این مقاله به ویژگی های بهترین کلینیک کاشت می پردازیم.

کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

  • تیم پزشکی مهربان و خوش اخلاق داشته باشد تا بتوانند فضایی راحت و به دور از استرس برای زیباجو فراهم کنند.
  • مجرب بودن پزشک و تیم پزشکی بسیار مهم است.
  • و علاوه بر این که نتیجه کاشت مو مهم است، سرعت تیم پزشکی هم تاثیر گذار است. تا تعداد جلسات مراجعه زیباجو جهت کاشت، حداقل باشد.
  • مدرن بودن کلینیک هم از دیگر مزیت هااست تا با به روز ترین دستگاه ها و روش ها کاشت انجام شود.

چرا کلینیک کاشت مو پیله بهترین مجموعه در تهران است؟

  1. کاشت مو با استفاده از جدیدترین روش ها در این مرکز انجام می شود. که کاملا غیر تهاجمی بوده و برخلاف روش های قدیمی که با جراحی نواری از پشت سر برداشت میشد.
    امروزه بصورت میکروگرافت و کاملا غیر تهاجمی بدون نیاز به بخیه و خونریزی موها بصورت دانه ای از بانک مو برداشت می شوند. و در سطح طاس سر کاشته می شوند.
  2. قبل کاشت مشاوره ی رایگان و تخصصی برای افرادی که تصمیم به انجام کاشت مو دارند صورت میگیرد تا به فرد اعلام شود کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هست یا خیر و تمامی مراحل کاشت برایشان توضیح داده می شود.
  3. پشتیبانی و مشاوره بعد از کاشت مو و پیگیری به طور منظم و دقیق در این مرکز انجام می گیرد و برای تمامی مراقبت های بعد از کاشت تحت نظر هستید و تا ماه ها بعد از کاشت امکان ارتباط با مشاوره مربوطه را دارید و تا زمانی که نتیجه نهایی کاشت را ببینید می توانید با مشاورین مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.
  4. بالاترین تراکم کاشت مو را در این مرکز رویت می کنید که با بروز ترین روش های کاشت مو انجام می شود و دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی نسبت به سایر روش ها دارد و نتیجه طبیعی تری نسبت به سایر روش ها دارد.
  5. محیط بهداشتی و تمیز این کلینیک از دیگر مزیت ها میتواند باشد. چرا که پیوند کاشت مو یک نوع عمل زیبایی می باشد و سلامت زیباجو از اهمیت زیادی برخوردار است و کوچکترین خطا در این عمل می تواند باعث عفونت در ناحیه برداشت و یا کاشت مو شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما