کاشت موی BHT , ” کاشت مو از موهای بدن “

کاشت موی BHT , ” کاشت مو از موهای بدن “

کاشت موی BHT

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ریزش مو دارید. ممکن است به این فکر فرو روید که آیا امکان کاشت موی سر با استفاده از موهای بدن امکان پذیر است یا نه؟ که در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم راه هایی برای کاشت مو با استفاده از موی بدن هم وجود دارد. شما با استفاده از کاشت مو به روش BHT می توانید کاشت موهایتان را انجام دهید.

کاشت موی BHT چگونه انجام می شود؟

پیوند گرافت ها به این روش همانند کاشت موی FIT می باشد. که بدون نیاز به بخیه و یا جراحی می باشد. و گرافت ها را بصورت دانه ای از ناحیه ی بانک برداشته می کنیم و در ناحیه ی طاس سر می کاریم که در روش BHT منظور از بانک مو ، بخشی از زیر چانه(ریش) می باشد. افراد متقاضی کاشت که بانک موی ضعیفی در قسمت پشت سر دارند برایشان از روش کمکی کاشت مو به روش BHT استفاده می کنیم.

کاشت مو BHT

کاشت مو BHT

کاشت مو

در یک تعریف کلی کاشت مو یا پیوند مو ، به روشهای برداشت مو از نواحی بدن ، که در این مقاله ، کاشت مو به روش BHT  را تشریح کردیم ، و انتقال فولیکول های برداشت شده به نواحی دچار طاسی و کچلی شده را کاشت مو میگویند که برای کسب اطلاعات بیشتر راجب کاشت مو ، فواید و مضرات آن توصیه مینماییم به صفحه کاشت مو سایت پیله مراجعه نمایید.

عوامل مهم و تاثیرگذار در کاشت موی BHT :

موهای ناحیه ی برداشت باید در فاز درستی از چرخه ی رشد باشند. باید گردش خون در ناحیه ی برداشت و ناحیه کاشت مو تقریبا یکسان باشد، پس قسمت زیر چانه(ریش) که به سر نزدیک می باشد و دارای ویژگی های یکسان هستند مناسب است

مناسب ترین قسمت برای کاشت موی BHT کدام قسمت است؟

اکثر قسمت های بدنمان پوشیده از مو است. و صرفا به این دلیل که مویی در این قسمت ها روئیده دلیل بر این نیست که برای پیوند مو مناسب باشد. و باید به عوامل زیادی برای انتخاب قسمت مناسب برای برداشت مو توجه داشت. که طی سالیان اخیر معلوم شده بهترین قسمت برای برداشت مو جهت پیوند بخش زیرین چانه(ریش) می باشد. برداشت موها از قسمت ریش به گونه ای می باشد که به هیچ وجه قابل رویت نیست چرا که از ریش موجود در زیر چانه برداشت می شود.

مراحل کاشت موی BHT :

  1. برداشت کردن گرافت ها
  2. آماده سازی گرافت های برداشت شده
  3. کاشت گرافت ها

فولیکول های ناحیه ی ریش چه ویژگی هایی دارند؟

موهای ریش شباهت بیشتری به موهای ناحیه ی بانک مو سر دارند به همین علت مناسب ترین گزینه برای کاشت مو می باشند. فولیکول های قسمت ریش مانند فولیکول های مو بطور متوسط ۵سال عمر می کنند و اما با این تفاوت که موهای ریش رشد کمتری دارند و تفاوت دیگر موهای ریش با موهای سر در ضخامت آن ها می باشد که ضخامت موهای ریش از ۱دهم تا ۸صدم می باشد اما ضخامت موهای سر از ۴صدم تا ۶ صدم می باشد.

مزایا کاشت موی BHT :

  • خط رویش موها با این روش کاملا طبیعی می باشد
  • کاشت مو به این روش بدون بخیه و جراحی می باشد و دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارد
  • برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند بسیار مناسب است
  • کاشت به این روش غیر تهاجمی بوده و برخلاف سایر روش ها عوارض کمتری دارد.

معایب کاشت موی BHT :

  • بسیار مورد اهمیت است که موهای که برداشت میکنیم با پوست سر فرد سازگاری داشته باشد تا نتیجه ی خوبی داشته باشد.
  • ممکن است عوارضی مانند تورم در قسمت هایی که مو از آن جا برداشت کرده اید ایجاد شود

کلینیک کاشت مو BHT

کلینیک کاشت مو پیله یکی از موفق ترین کلینیک های ایران و تهران بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ بوده که توانسته ، کاشت مو به روش BHT را بهترین کیفیت و با بکار گیری بروز ترین دستگاه های برداشت فولیکول مو و همچنین بکارگیری پزشک کاشت مو مجرب و کار کشته ، بهترین نتایج را رقم بزند و کارنامه درخشانی در زمینه کاشت مو از خود بجا بگذارد.

همچنین لازم به ذکر است کلینیک کاشت مو پیله ، یکی از کلینیک های پیشرو در زمینه قسطی کردن خدمات زیبایی خود مانند ، کاشت مو قسطی ، کاشت ابرو قسطی ، تزریق ژل بصورت اقساط میباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما